- Caste Heaven
- Hierarchia
- Karty w świecie
postaci
- Karty w
świecie gracza
- Komitet
Caste Heaven
Wiele osób nie jest pewnych, co do sposobu w jaki
nasze postacie zdobywają swoje karty. Z tego też powody postanowione zostało,
aby napisać ten możliwe, że długi post odpowiadający na to proste pytanie:
"Skąd biorą się karty?". osoby, które pod konie tego postu wciąż nie
są pewne tego procesu bądź są ciekawe skąd wzięła się fabuła mogą przeczytać
mangę "Caste Heaven". Ostrzec was tylko muszę,
iż jest to yaoi (stosunek między dwoma mężczyznami) przeznaczone dla osób
pełnoletnich.
Hierarchia
King
Król jest najwyższą z dostępnych kart. Nie musi się on słuchać nikogo, zaś
każdy musi wykonywać jego polecenia - prócz osób z poza rang, choć ci tknąwszy
Króla łatwo mogą stać się celem. Są cztery takie karty (kier, pik, karo, trefl)
na całą szkołę, lecz zaledwie osoba, która odda ją jako pierwsza, dostanie
tytuł Króla. Może ona zostać przypisana zaledwie jednej osobie na klasę (klasy 12 ogólnie, nie np tylko klasę 12 Artura
Wronskiego). Oczekiwane jest od niego zachowywanie się jakby był parą z
Królową.
Queen
Królowa jest drugą z najwyższych dostępnych kart, która może zostać przypisana
zaledwie jednemu uczniowi. Tak jak z królem, istnieją tylko cztery takie
karty (kier, pik, karo, trefl) na całą szkołę, lecz zaledwie najszybsza osoba dostanie tytuł Królowej. W przeciwieństwie do Króla, Królowa
posiada osobę wyższą od niej, którą musi słuchać. Tą osobą jest Król. Jest od "niej" oczekiwane bycie "wpatrzoną" w Króla.
Jack
Jopek bądź Walet jest ostatnią "honorowaną" kartą oraz przyjacielem
Króla. Musi się on słuchać zaledwie Króla i Królowej, i tak jak
"Królewska" para ma prawo dyrygować resztą. Tu również są zaledwie
cztery takie karty (kier, pik, karo, trefl) i otrzyma ją tylko najszybszy. Jack powinien
przebywać przy królu jako jego prawa ręka i ma władzę nad klasą w wypadku
choroby króla.
10
Dziesiątkę można uznać za lizusa. Będzie on wychwalać Króla na każdy możliwy
sposób. Możliwe również, że będzie chciał być jak on poprzez wygląd czy
zachowanie. Ta sama fryzura, to samo jedzenie, może ta sama książka? Ta ranga
posiada cztery karty, lecz zaledwie dwa dostępne miejsca. Ze względu na ich zapatrzenie na Króla, nie
powinni oni zachowywać się na zakochanych przy innych osobach (co utrudnia
posiadanie związku z osobą innej rangi).
9
Dziewiątka jest podobna do 10. Jest to pierwsza osoba, która spełni zachciankę
Króla. Nawet, jeśli ten nie powie, że to 9 ma ją spełnić. Musi to robić z
uśmiechem, w przeciwnym razie czeka cię rola celu. Są tylko cztery karty tego
rodzaju, lecz jedynie dwa miejsca. 9
również nie powinna okazywać zainteresowania inną osobą, kiedy znajduje się
poza dormitoriami.
8
Orzeł jest wzorowym uczniem. Nie tylko
dobrze się uczy, lecz jest i "wzorem do naśladowania". To on zgodzi
się na posprzątanie klasy, nie będzie rozmawiał podczas lekcji i nigdy się na
nią nie spóźni. Związki z Bad Boyami, Cieniami, Mózgami czy Próżniakami nie są mile widziane.
Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.
7
7 jest posłańcem. Jeśli potrzebujesz, aby coś szybko trafiło do innej osoby to
daj to wraz z klasą i imieniem odbiorcy, a szybko trafi w jego czy jej dłonie.
Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. 7 nie może się spóźniać, więc jeśli masz słabą kondycję, lepiej poćwicz.
6
Cóż tu więcej tłumaczyć? Próżniak, czy idiota, jest zwyczajnym leniem prowadzącym bezczynne życie. Jeśli nie chce
przychodzić na lekcje, nie przyjdzie. Brak pracy domowej jest również częstym
zjawiskiem. Posiadają również dobre poczucie humoru, często zachowując się jak głupek klasowy. O dziwo, nikt go jednak nie wyrzuca ze szkoły. Związek między
próżniakiem, a orłem jest niemożliwy. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.
5
Otaku jak to otaku. Non-stop by tylko gadał o anime, mangach czy grach,
porównywał ludzi do swych ulubionych postaci oraz może być przyłapany z mangą w
dłoni, gazetką na temat anime, mandze czy grach, może nawet i z konsolą bądź
telefonem, w którym leci ich ulubiona gra czy anime. Jest to wyzwanie dla
poniektórych uczniów, którzy nigdy wcześniej nie mieli styczności z Japońskimi
"kreskówkami" oraz nie lubują w grach. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Osoby te powinny być zbyt
zapatrzone w swój wirtualny świat, aby być w związku.
4
Goth... Jakie zasady? Czarne ubrania bądź malowane oczka. (Jeśli ten styl nie odpowiada zdjęciu
twojej postaci, możesz w dodatkowych informacjach podać, że nosi czarną perukę
czy maluje oczy tylko w dni szkolne). Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Wiążą się oni zwykle w związki z
cieniami.
3
Mózg nie jest przyjazny jak orzeł. Uznaje się on za najmądrzejszego i jest przekonany, że zawsze ma rację. Związki
z Bad Boyami, Orłami czy Próżniakami nie są mile widziane. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.
2
Bad boy. Delikwent dokładniej. Rób, co chcesz. W końcu jedyną osobą, która
może ci zwrócić uwagę jest Król. No, też Królowa. Ale kto będzie się słuchał
"kobiety"? Kolczyki, tatuaże, nawet jeśli nie są prawdziwe, będą mile widziane.
Związki z Mózgami i Orłami są niemalże karalne! Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.
As
Jest on cieniem. Chowa się przed wzrokiem innych uczniów. Nawet nie
zauważysz, kiedy taki zaczął (ani kiedy przestał) się tobie przyglądać. A oni
będą wiedzieli wszystko na twój temat. Nawet to, czego sam o sobie nie
wiesz. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Są oni zwykle widziani w towarzystwie czwórek.
Joker
Cel jest... Celem. Musi się każdego słuchać, nawet osób z poza rang. Nie ma
prawa protestować. Choćby kazano mu lizać kafelki na podłodze łazienki.
Ma to zrobić. A jak każą mu robić to z uśmiechem? To robi to z uśmiechem! Można
z nim robić, co tylko się chce. O ile nie spowoduje to jego śmierci. Tylko
jedna osoba może posiadać tą rangę.
Karty w Świecie Postaci
W
świecie naszych postaci karty nie są losowane,
ale też i nie są świadomie wybierane przez nich. Co jakiś czas anonimowa
grupa
uczniów zajmująca się kartami ogłasza rozpoczęcie gry. Robią to poprzez
zostawienie pustego pudełka po kartach na biurku nauczyciela. Wszystko
odbywa się
w taki sposób, aby żaden z nauczycieli nie był świadom istnienia gry. Co
prawda
poniektórzy nauczyciele są świadomi tej gry, lecz z jakiegoś powodu nie
reagują.
Kiedy gra
została już ogłoszona za rozpoczętą ma się limitowany okres czasu na
znalezienie sobie karty. Te są pochowane zaledwie po budynku A oraz B i można
znaleźć je w przeróżnych kątach, książkach, ot tak leżących na podłodze czy
chowających się wewnątrz innych przedmiotów. Karta zawsze będzie choć trochę
wystawać bądź będzie w pełni widoczna, aby upewnić się, że ktoś ją zauważy.
Karty: Król, Królowa, Jopek oraz Joker posiadają limitowaną ilość sztuk.
Pozostałych kart jest wiele kopii. Waszych postaci zadaniem jest odnaleźć
przynajmniej jedną kartę. Nie wzięcie udziału oznaczać będzie automatyczne otrzymanie
rangi Celu.
Jak tylko wasza postać znajdzie jakąś kartę, musi
się ona udać z nią do klasy numer 39. Tam będą czekali na nią organizatorzy
odziani w bluzy z kapturem i głową przedstawiającą zwierzę na głowie, aby
chronić swą tożsamość. Równie dobrze może to być ktoś z waszej klasy, bowiem
widać, że są nieletni.
Po wręczeniu im swojej karty nie wypadacie z gry.
Jeśli do północy znajdziecie kartę wyższą od tej, którą wcześniej wręczyliście,
możecie ją wręczyć w klasie numer 39. Wnet niższa ranga zostanie skreślona, a
wyższa ranga zostanie wam przypisana. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli ktoś
znalazł kartę Króla, Królowej bądź Jopka, najwyższa z rang nie zostanie wam
przyznana. W końcu tylko jedna osoba może ją posiadać.
O
północy - jeśli stawił się Król, Królowa, Jopek,
dwie 10 i dwie 9 - gra dobiega końca i każda karta przyniesiona po tym
czasie
nie zostanie przyjęta, zaś lista rang z odpowiadającymi imionami
zostanie
wygłoszona przed pojawieniem się nauczyciela w klasie, następnego dnia.
Oczywiście będą oni chować swoje twarze nawet i w tym momencie.
Karty w świecie gracza
W naszym świecie rozdawanie kart odbywa się w
prostszy sposób. Dany sposób został wybrany dla waszego komfortu. Oznacza to,
że nie musicie co jakiś czas pisać długich odpisów jak do eventu, w których
wasza postać musiałaby szukać swojej karty, a administracja nie musi tego
bacznie pilnować. W przeciwnym wypadku byłaby to jak gra w chowanego z niewidomą
osobą szukającą.
Losowanie odbywa się co 4 miesiące, co daje wam
około 120 dni na napisanie tyle opowiadań, ile tylko jesteście w stanie oraz
nazbieranie największej ilości punktów. W końcu to owa ilość punktów będzie decydowała,
czy dostaniecie wysoką rangę czy też niską.
(Pamiętajcie
też, że punkty można również zdobyć podczas eventów bądź poprzez zapraszanie
swoich znajomych do gry.)
Admin zacznie od losowania celu. Każdy kto ma
przynajmniej 5 punktów będzie brany pod uwagę, a imię ich postaci zostanie
wpisane do następującego programu
(http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/). To zapewnia uczciwość ze
strony administracji, ponieważ to nie ona wybiera kto jaką kartę otrzyma.
Jak już zostanie wylosowany Joker, imię danej
postaci zostaje usunięte. Jeśli znajdują się dwie bądź więcej postacie płci
męskiej bądź dwie czy więcej postacie płci żeńskiej o tej samej ilości punktów
(a mają ją największą pośród pozostałych postaci) zostają oni losowani na
pozycję Króla i Królowej. W przeciwnym razie wybierana jest ta, która jako
jedyna ma największą ich sumę.
Następnie losowany jest Jopek pośród osób
posiadającej przynajmniej 40 punktów oraz dwie 10 i dwie 9 z pośród osób
posiadających co najmniej 20 punktów. Reszta graczy dostanie nową losową rangę między as a 8.
Komitet
Spostrzegawcza osoba może odkryć, że całą grą dyrygują
zaledwie trzy osoby. Mimo, że zawsze mają oni zakryte twarze i zdeformowane
głosy, da się rozpoznać po budowie ciała, że raczej są oni tymi samymi osobami,
co zawsze. A może są to zaledwie podobne osoby? Kto wie. Wiadomym jest jedynie,
że komitet składa się z uczniów szkoły, ponieważ noszą oni mundurki oraz odzwierciedlają
trzy główne rangi Caste Game. Chłopak o głowie pandy zawsze znajduje się po
środku i zwykle można go znaleźć siedzącego jak na tronie niczym król. Po jego
prawej jest od niedawna chłopak w głowie kota, który jest zarazem prawą dłonią ”pandy”.
Przedstawia on królową. Po lewej ”króla” znajduje się wiecznie chłopak z głową
królika. On przedstawia Jopka, pomocnika i najlepszego przyjaciela króla.
”Pandę” można spotkać zaledwie przy oddawaniu
karty. Siedzi on zwykle pomiędzy pozostałą dwójką i się przygląda tobie w
ciszy. Przyjmuje on kartę ustalającą kastę, jak i twoją kartę studencką i pierwsza
układa na stole na odpowiednią stertę, a drugie podaje ”królikowi”. W tym
momencie to ”kotka” mówi, że otrzymałeś rangę przedstawioną na karcie. Czasami
mówi również, że niestety nie ma więcej miejsc w tej randze i każe ci odejść,
znaleźć inną kartę. ”Królik” zaś cichutko skrobie w dzienniku twoje imię oraz
nową rangę, po czym oddaje ci kartę studencką. Zaledwie ”kotka” i ”królik”
przemawiają do ciebie oraz tylko ta dwójka jest obecna podczas ogłaszania wyników nowej kasty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz