15 sierpnia 2016

Od Rui C.D: Kaito

Czarnowłosy z uśmiechem na twarzy przeglądał mangę, uniósł brwi lekko zaskoczony widokiem zawartości strony, a raczej faktem, że taki chłopaczek jak Kaito lubi takie komiksy.
- Nie wiedziałem, ze lubisz takie em.. komiksy? Z resztą.. - pochylił się nad nim przykładając nos do jego noska i wpatrując się głęboko w jego oczy. - Miło mi się na tobie siedzi - na ustach Rui'ego pojawił się dość dwuznaczny uśmiech. Wstał z chłopaka i o dziwo wziął go na ręce, przeszedł parę kroków i runął z nim na łóżko.- A teraz... Mam do ciebie serię pytań, nie puszczę cię dopóki mi na nie nie odpowiesz.. - mruknął przysiadając z powrotem chłopaka, zdjął z siebie koszulę, którą użył jako linę związując dłonie Azjaty i przywiązując do poręczy łóżka. - Więc.. Pytanie pierwsze..... Hm.. - zszedł z niego i przeszedł się po pokoju, złapał swojego pajączka, który postanowił przebywać na ścianie i odłożył go do terrarium. Zerknął kątem oka na zdezorientowanego, przerażonego Kaito. - Jesteś homo, bi, czy hetero? Spokojnie, nie zabije cię. Sam jestem biseksualistą.. - wzruszył lekko ramionami opierając się o drzwi. Fiołkowe oczy wlepiły się w drobne ciało chłopaka niczym szpony jastrzębia w mysz.
- Czekaj.. Nie odpowiadaj jeszcze, odpowiesz mi na wszystkie pytania dobrze? Wiec... kolejne... Co lubisz w tych komiksach o gejach? Miałeś kiedyś chłopaka? Chciałbyś w ogóle go mieć? Co ci się podoba w płci tej samej? Co lubisz robić? Em.. twoje ulubione jedzenie? Sport? A nie... ty przecież nie lubisz wf - westchnął przecierając dłonią twarz. - Ulubione zwierzę? Filmy ? No... hm.. w sumie możesz już odpowiadać, nie mam pomysłu na więcej pytań.. - zaśmiał się cicho.

< Kaito? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz