17 listopada 2015

Od Ruby C.D: Asami‏

Wkurzyła mnie dziewczyna, szczerze przyznam. Ale nie dam tego po sobie poznać, nie dam jej tej satysfakcji. Chce zgrywać wredną to niech sobie zgrywa. Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.
-Noel.- odpowiedziałam prawdomównie -A, i gdybym mówiła mądrze, z pewnością byś mnie nie zrozumiała. Tak jak zapewne nie zrozumiałaś, że w drugiej zasadzie "Nie mów nauczycielom o grze..." chodzi również o to, by nie przechwalać się kartami na ich terenie, w ich obecności i tak dalej, i tak dalej....- kiwnęłam porozumiewawczo w stronę nadchodzącego pana Dixon'a.
Muszę dać sobie laury podziękowania. Ręka rudej powoli opadała na dół. Wzięłam co moje. W sumie ona też powinna podziękować, że jej nieświadomie tyłek uratowałam.
-A więc z kim miałam przyjemność?- zagadnęłam.

<Asami?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz