22 listopada 2015

Bal Zimowy 2015 (Clairie)

Wstałam leniwie i wstałam z ciepłego łóżka. Wzięłam z szafy pierwsze ubrania jakie wpadły mi w rękę. Jasna bielizna, turkusowa lekko prześwitująca bluzka oraz rurki. Poszłam do toalety i ubrałam oraz oporządziłam się. Wzięłam też jeden z niestety rozpadających się już zeszytów oraz książki i zapakowałam je do torby. Na jednej z lekcji wręczyli nam koperty, w środku miały być imiona naszych partnerów na bal, no ta przecież jest on dzisiaj... Otworzyłam kopertę, ale nie stresowałam się tym było mi to obojętne... Na białej kartce napisane było Ruby Jeffrey, nie słyszałam o niej. Po lekcjach od razu wróciłam do swojego pokoju, zostało mi już mało czasu na przygotowania, ponieważ o nich zapomniałam... Usiadłam na podłodze i zaczęłam rozmyślać nad prezentem, nie znam jej więc co mogłabym jej dać? Mój wzrok skierował się na książki, no tak...
Wstałam i wyszukałam nową książkę którą kiedyś miałam komuś dać. Skoro ta okazja przepadła, to czemu by jej nie wykorzystać teraz? Wyjęłam z szafki białą wstążkę i owinęłam nią książkę, kończąc kokardką. Prezent już mam, teraz trzeba resztę przygotować. Wybrałam lekką białą sukienkę która z tyłu była nieco dłuższa. Wzięłam też czarne baleriny, ponieważ z racji z tego, że nienawidziłam szpilek, żadnej pary nie zatrzymałam. Wzięłam również białą torebkę do której zapakowałam książkę, bilet no i klucze. Odpuściłam branie zeszytu, nie będę mieć czasu na robienie notatek...
Jeszcze tylko maska. Przegrzebałam rzeczy, ale żadnej nie znalazłam więc pojechałam do sklepu niedaleko, żeby ją kupić. Wybrałam białą maskę wilka. Szybko wróciłam do szkoły i założyłam po drodze maskę. Przed salą do której po chwili dotarłam kłębili się ludzie, jednak nie przybyłam za późno. Ustawiłam się w kolejce i kiedy nadeszła moja kolej podałam bilecik i zostałam wpuszczona do środka, odnalazłam swój stolik i usiadłam przy nim, była już tam jakaś dziewczyna, czyżby moja partnerka? Kiedy usiadłam dziewczyna odwróciła się.
-To ty jesteś Ruby? Jestem Clairie. - przywitałam się
<Ruby? :v>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz